Det har vi spurgt vores dygtige grafiske designer Runa om. Hun er nemlig vores hemmelige våben, når det kommer til at skabe både logoer og lækre visuelle identiteter for vores kunder. I denne blog kan du læse om hvordan, hun blandt andet samler inspiration og omsætter dette til færdige identiteter, logoer og grafiske designs.
Hjemmesider, grafiskdesign & kommunikation
Leder du efter et reklamebureau i Aarhus?
Hos wayfab er vi ikke bare specialister i SEO og Google Ads. Vores reklamebureau er faktisk bygget på tanken om at gå skidtet tilbage og skabe brugervenlige WordPress hjemmesider, lækre opsætninger i trykte medier og ikke mindst gafisk design til at understøtte både din hjemmeside og visuelle identitet. Læs videre for at opdage, hvordan vi kan hjælpe dig med grafisk design, WordPress hjemmesider, SEO og Google Ads.
Hvordan SEO-optimerer man selv sin hjemmeside? 10 SEO tips
Hvordan SEO-optimerer man selv sin hjemmeside? 10 SEO tips. wayfabs SEO-team har lavet en liste med de 10 vigtigste elementer når du laver SEO på din egen hjemmeside.
Sociale medier – A til Z huskeregler
Sociale medier verdenen kan være lidt af en jungle at navigere i, men med nogle simple og sjov huskeregler vil vi forsøge at gøre det lidt nemmere for dig. Her får du sociale medier huskeregler fra A til Z.
Lær et nyt branchesprog: Sociale Medier
Synes du det er svært at forstå sociale medie begreber som engagement, impressions, reach og awareness? Måske du har hørt, at de spiller en afgørende rolle i at opbygge en stærk online tilstedeværelse og connecte med dit publikum på en meningsfuld måde. Læs artiklen for at lær mere om, hvad de betyder.
Lær at navigere mellem de sociale medier
Kan du også synes, det er svært at finde rundt i de sociale medier? Her giver Emilie et kort overblik om de tre vigtigste platforme, nemlig Facebook, Instagram og LinkedIn.
Tekstforfatning A – Z
Vi giver dig her råd om tekstforfatning fra A-Z. Det handler nemlig om meget andet end blot at skrive en tekst. For sådan nogle kommunikationsspecialister, som vi har hos wayfab, er tekstopgaver fede opgaver.
Bliv klar til forårets tilskudspuljer
Er du klar til at SMV:Digitals tilskudspuljer for foråret åbner? Eller skal wayfab hjælpe dig? Når forårets tilskudspuljer åbner, skal du have din ansøgning klar. Det betyder, at du skal være klar over, hvad du søger tilskud til, og hvad dine vækstambitioner er. wayfab hjælper dig gerne med at få et overblik og planlægge dit forløb, så du får mest muligt ud af det.
Reklamebureau i Aarhus – Sådan finder du det rigtige
Et reklamebureau er ikke bare et reklamebureau. Alle har forskellige kompetencer, tilgange og værdier. Når du skal finde det reklamebureau i Aarhus, som passe bedst til din virksomhed og dens behov, kan du sammenligne netop jeres kompetencer, tilgange og værdier for at se, hvor godt et match i er.
Storytelling – Sådan får du andre til at huske dit brand
Har du nogensinde fået fortalt en god historie? Sådan en du har fortalt videre, eller i hvert fald aldrig glemt, fordi den var så god, spændende eller sød? Måske der dukker en historie op hos dig i det, at du læser med her. Historier hænger nemlig fast, og de fortælles videre. Netop derfor er storytelling en vigtig del af dit brand.
SMV:Digital – Få tilskud til digital vækst
Går du med en drøm om at vækste din virksomhed digitalt, så har du måske hørt, at du hos SMV:Digital kan søge om tilskud til digital vækst på op til 100.000 kr. Hvis ikke, så lad os præsentere dig for en fantastisk mulighed.
5 grunde til at planlægge dit SoMe indhold
Sidder du sommetider med følelsen af, at SoMe indhold er lidt som at skulle opfinde den dybe tallerken igen og igen og igen? Så kan løsningen på dit problem være at planlægge dit indhold, så du altid ved, hvad der skal postes, hvornår det skal postes, og hvor det skal postes. Vi giver dig i hvert fald 5 grunde til at planlægge dit SoMe indhold.
Brug fire øjne princippet i dit arbejde
Det kan være utrolig svært at se sine egne fejl eller at se sit eget arbejde fra andre vinkler. Derfor er det en god ide at benytte sig af fire øjne princippet, så du kan undgå sjuskefejl og misforståelser i dit arbejde.
Tips og tricks til at skrive aktive tekster
Tror du, at aktive tekster er sådan nogle med animation og grafiske illustrationer, der danser ind over ordene? Så er du kommet til det helt rette sted. For som du nok allerede nu har opdaget, så er der ikke mange ord, der danser i det her blogindlæg. Til gengæld vil vi mægtig gerne fortælle dig om, hvordan de får aktive tekster ved at droppe de passive verber.
Tekstforfatning: Sådan skriver du levende tekster med tillægsord
Tekster er som planter, de er flottest, når de er i live, og knap så flotte når de er døde. Hvis du vander dem, plejer dem, og giver dem lidt kærlighed, så gror de. Hvis du tror, at de vokser af sig selv, så tager du grueligt fejl. Derfor vil vi nu give vores tips til, hvordan du får dine tekster til at blive lige så flotte som frodige planter.
Guide: Sådan skriver du fab SoMe tekster
Vil du gerne fange dine følgeres opmærksomhed på de sociale medier og tryllebinde dem i dine formidable SoMe tekster? Så er der her 4 tips til at skrive SoMe tekster, der bare fungerer.
Tone-of-voice: Hvilken lyd har din virksomhed?
Alt, hvad du kommunikerer som virksomhed, har en lyd. Lyden er ikke bare en lyd, den er mere end det. Den kan være larmende, høflig, uformel, distanceret, humoristisk eller noget helt sjette. Det vigtigste er, at du har taget stilling til din virksomheds lyd, jeres tone-of-voice.
Har du prøvet digital markedsføring på klippekort?
Anne-Dorthe Bertelsen er stifter og ejer af humanum. Hun kom til wayfab tilbage i april måned med ønsket om at synliggøre sin uddannelsesvirksomhed gennem digital markedsføring. Hos wayfab kan du få hjælp til diverse opgaver og benytte alle vores kompetencerne med et klippekort. Det giver dig mulighed for at få en løsning tilpasset lige præcis din virksomhed.
Sådan skaber du en visuel identitet for din virksomhed
Visuel identitet, brand identity eller grafisk identitet. Kært barn har mange navne, men det gør ikke begrebet mindre vigtigt. Vi vil derfor forklare, hvad du skal vide om visuel identitet.