SMV digital vaekst med wayfab css

SMV:Digital

Skab vækst online med et tilskud fra SMV:Digital

wayfabs medarbejdere er godkendt som SMV:Digitals rådgiver. Du kan derfor trygt regne med, at de kan hjælpe dig hele vejen igennem processen.

Vækst-med-wayfab-via-SMV:Digital-tilskud

Tag næste skridt mod digitalisering, og vær klar til fremtiden med tilskud fra SMV:Digital

Vi kan ikke komme uden om det; automatisering, digitalisering, e-handel og digital omstilling fyldere mere og mere i erhvervslivets hverdag. Hvis du vil vækste og styrke din virksomheds konkurrenceevne, så skal du være up to date med digitalisering. Og med tilskud fra en SMV:Digital-pulje kan du komme tættere på dit mål.

Onepager – Forenede Boligejere – wayfab

Få op til 100.000 kr. i SMV:Digital-midler med wayfab

Ja, den er god nok. Der er ikke tale om en falsk besked fra din ukendte onkel i Amerika. Gennem erhvervshusene i hele landet og SMV:Digital har du nemlig mulighed for at søge om op til 100.000 kr. til rådgivning inden for digitalisering og e-handel.

Det kan være, at din virksomhed har brug for rådgivning og hjælp via SMV:Digital til:

  • Ny hjemmeside
  • Webshop
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Kanalstrategi
  • Digital markedsføring og annoncering
  • Eller noget helt andet, som hører inden for områderne: digitalisering og e-handel.

Stop, stop, stop, stop, stop …

Du behøver slet ikke læse hele vores SMV:Digital landingsside igennem. Vi kan forklare dig alt, du behøver at vide om SMV:Digital, så du ikke står med en masse ubesvarede spørgsmål. Vi ønsker nemlig, at du føler dig tryg gennem hele forløbet, og derfor skal vi nok være ved din side hele vejen.

Har du spørgsmål eller forespørgsler til SMV:Digital, så giv endelig Maria et kald. Hun sidder klar til at hjælpe og tage en snak om, hvordan vi bedst kan hjælpe dig med at nå i mål med dit SMV:Digital projekt.

Du fanger Maria, vores projektleder og kommunikationsspecialist, på 6026 1830 eller maria@wayfab.dk.

Hvem kan få finansiering fra SMV:Digital?

Tilskuddet via SMV:Digital er for dig, som har en idé til et projekt, der kan gøre din virksomheds vækstambitioner til virkelighed. Det gælder både, hvis du vil vækste din virksomhed generelt eller øge din konkurrenceevne, udnytte en mulighed eller klare en udfordring inden for digitalisering, e-handel eller automatisering. Det eneste, du skal bruge for at lykkes, er rådgivning til at komme ud af starthullerne, i luften eller helt til destinationen med dit projekt.

Derudover er der nogle krav, du skal opfylde for at kunne søge SMV:Digital-midler.

Din virksomhed kan ansøge om at få tilskud fra SMV:Digital, hvis:

  • Din virksomhed har et dansk CVR-nummer.
  • Din virksomheds omsætning er på maksimalt 50 mio. euro og/eller har en balance på maksimum 43 mio. euro.
  • Din virksomhed har ikke modtaget statsstøtte, der overstiger 200.000 euro, svarende til ca. 1,5 mio. kr., i indeværende og de to foregående regnskabsår.

 

Ansøgere til SMV:Digital på op til 25.000 kr.:

  • Din virksomhed skal have mellem 2-49 årsværk på ansøgningstidspunktet.
  • Projektet skal have en digital eller teknologisk nyhedsværdi for din virksomhed.
  • Læs om flere tildelingskristerier her.

 

Ansøgere til SMV:Digital på op til 100.000 kr.:

  • Virksomheden skal have mellem 3-249 årsværk i seneste afsluttede regnskabsår.
  • Din virksomhed har en omsætning på minimum 2 mio. kr. i seneste afsluttede regnskabsår.
  • Projektet har digital og teknologisk nyhedsværdi for din virksomhed.
  • Læs om flere tildelingskristerier her.
SMV:Digital-tilskud-med-wayfab

Før, under og efter dit SMV:Digital forløb – wayfab er med på hele din rejse

FØR

Vi samarbejder om rammerne for dit SMV:Digital projekt

100.000 kr. er mange penge, men kan hurtigt få ben at gå på. Det er derfor vigtigt, at vi har styr på, hvordan SMV:Digital tilskuddet bedst muligt bruges, så du kan få dit fulde potentiale ud af dem. Tilskuddet skal jo helst resultere i øget vækst og forbedret konkurrenceevne.

Hos wayfab hjælper vi dig helt fra start. I samarbejde med dig udformer vi din plan for et SMV:Digital forløb og skaber et overblik. Alle virksomheders behov er forskellige, og vi sørger derfor for at skræddersy den bedste løsning for netop din virksomhed.

UNDER

Den skarpe ansøgning til SMV:Digital

Nu har vi sat rammerne for projektet, så er det tid til at komme i gang med ansøgningen til SMV:Digital. Hos wayfab har vi både webudvikler og kommunikationsspecialist med mange års erfaring indenfor rådgivning og implementering. Vi er derfor knivskarpe på, hvordan vi får dig bedst muligt gennem ansøgningsprocessen, så du i sidste ende får det SMV:Digital tilskud, du har brug for, hvis du skal nå i mål med dine projekter.

EFTER

Vi hjælper dig ud af starthullerne, når du har modtaget tilsagn til SMV:Digital midler

Du har fået tilsagn til op mod 100.000 kr., men hvad nu?
Ja, nu skal al din planlægning gøres til virkelighed. Vi hjælper dig med at implementere din idé, og rådgiver dig, så du kan stå på egne ben fremadrettet efter dit SMV:Digital. Vi giver dig de bedste forudsætninger for at skabe vækst og øge din konkurrenceevne gennem digitalisering med kompetent og målrettet rådgivning.

Er det en rejse du kunne tænke dig at sætte i gang? Så giv os endelig et kald, så vi kan tage en snak om din virksomhed, dens behov og muligheder for at søge SMV:Digital-midler.

Efter endt SMV:Digital forløb – Hvad så nu?

Bare rolig, vi er ikke helt klar til at forlade dig endnu. Selvom vi både har rådgivet og hjulpet dig tættere på mål i et SMV:Digital forløb, så skal du ikke føle dig efterladt.

Med et wayfab klippekort kan du altid får hjælp til lige præcis din udfordring efterfølgende. Med et klippekort kan du nemlig faktureres helt ned til 15 minutter, men det kan du læse meget mere om her.

collaboration

wayfabs medarbejdere er godkendte SMV:Digital rådgivere

wayfabs medarbejdere er godkendt og registreret i SMV:Digitals rådgiverdatabase. Du kan derfor trygt regne med, at de kan hjælpe dig hele vejen igennem processen. Vi er alle rådgivere indenfor e-handel.

Susanne – projektleder og partner – wayfab
Susanne

Strategi, kundegenkendelse og salg
Læs mere her»

Maria – team wayfab – Projektleder og SoMe specialist
Maria

Online markedsføring, kommunikation og strategi
Læs mere her»

Maria – team wayfab – Projektleder og SoMe specialist
Maia

E-handelsplatform, webshop- og systemvalg
Læs mere her»

Susanne – Kompetencer

E-handelsplatform, webshop- og systemvalg, betalinger:

Skal din virksomhed have ny hjemmeside, webshop eller anden form for e-handelsplatform? Så hjælper jeg dig med at finde den helt rigtige løsning for dig. For det er med markedsføring, som det er med alt andet … Onesize DON’T fit all.

Kundegenkendelse, mersalg, dynamisk platform og prissætning:

Jeg hjælper mine kunder med at genkende deres målgrupper og potentielle nye kunder, så de står stærkere i deres online markedsføring – alt fra annoncering, content creation og e-handel til SEO og email-marketing.
Denne kompetence giver mig også muligheden for at rådgive mine kunder i mersalg – både på og udenfor online platforme. På den måde kan jeg hjælpe mine kunder meget bedre i mål, da jeg ser potentiale i de detaljer, som mine kunder endnu ikke har udforsket – hvilket er præcis den præmis, mine samarbejder altid har i mit arbejde.

Datadreven markedsføring, søgemaskineoptimering (SEO/SEM), sociale medier, e-mail automation:

Det er vigtigt for mig, at jeg har øje for sammenhængen i mine kunders online markedsføring. Det er det, da mine kunder dermed får den bedste løsning for deres behov. Det betyder også, at datadreven markedsføring som SEO, sociale medier, e-mail markedsføring og annoncering indtænkes som en del af løsningen allerede fra start.

Maria – Kompetencer

E-handelsplatform, webshop- og systemvalg, betalinger:

Jeg rådgiver kunder i e-handelsplatforme, webshops og hjemmesider, så de får de bedste forudsætninger for at blive synlige og vækste online. Min rådgivning og sparring med kunden tager altid udgangspunkt i kundens aktuelle målgruppe, produkt eller service, brugervenlighed og kundebehov. Og jeg har altid for øje, at løsningen kan spille sammen med anden form for kommunikation, markedsføring og e-handel, så der med et strategisk valgt kanalmix bliver sat skub i vækstrejsen.

Besøgsdataanalyse, konverteringsoptimering, business intelligence:

Størstedelen af mit arbejde tager udgangspunkt i data, analyser og business intelligence, som skal lede til optimering af konverteringer for den pågældende forretning. På den måde har jeg det bedste afsæt for de kampagner, projekter og indhold, som skal produceres og planlægges. Det samme gælder, når jeg skal evaluere de enkelte indsatser for online markedsføring.

Datadreven markedsføring, søgemaskineoptimering (SEO/SEM), sociale medier, e-mail automation:

Jeg tager del i hele processen af online markedsføring. Lige fra skabelsen af de store strategiske linjer til produktion til og opsætning af de forskellige platforme og kanaler samt eksekvering, evaluering og rådgivning ud fra dataanalyser og resultater fra de forskellige indsatser.

Kanalstrategi, multichannel, omnichannel:

Jeg skaber retningen og rammen for digital markedsføring og kommunikation for mine kunder med skarpe strategier, der er lavet til at guide og blive brugt, og altså ikke ligge i en skuffe. Jeg laver strategi, planlægning og eksekvering for mange forskellige kunder på diverse medier, platforme og kanaler. Dertil hører også målgruppeanalyser, markeds- og konkurrentanalyser samt tilvalg og fravalg af netop medier, platforme og kanaler.

Maia – Kompetencer

E-handelsplatform, webshop- og systemvalg, betalinger:

Jeg rådgiver kunder i valg e-handelsplatforme, webshops og hjemmesider, ligesom jeg udvikler og implementerer løsningerne, der er de bedste for kunden. Min rådgivning, webudvikling og -design tager altid udgangspunkt i kundens aktuelle målgruppe, produkt eller service, brugervenlighed og kundebehov, så e-handelsplatformen passer til det formål, min kunde har. Og så er jeg altid bevidst om, at kunden selv skal kunne bruge platformen, når opgaven er færdig, ligesom det er vigtigt, at den er optimeret til et responsivt design, så den kan tilgås med et lækkert design og brugervenlighed fra diverse enheder.

Besøgsdataanalyse, konverteringsoptimering, business intelligence:

For at få det bedste udgangspunkt for den pågældende opgave, så bruger jeg data, analyser og business intelligence for at kunne skabe den bedste optimering af konverteringer for min kunde. Størstedelen af mit arbejde tager udgangspunkt i netop data og analyser, så jeg kan skabe det bedste afsæt for mine kunder og de optimeringsopgaver, som jeg læser via webudvikling, programmering, webdesign og opbygning af e-handelsplatforme. Det samme gælder, når en online kampagne skal evalueres og resultater skal afrapporteres. For her tager jeg udgangspunkt i besøgsdataanalyse, konverteringsoptimering og business intelligence.

Datadreven markedsføring, søgemaskineoptimering (SEO/SEM), sociale medier, e-mail automation:

Jeg er med inde over store dele af processen af online markedsføring. Helt konkret sidder jeg især med opsætning på de forskellige digitale og sociale platforme og kanaler samt eksekvering, evaluering og rådgivning ud fra dataanalyser og resultater fra de forskellige indsatser. Mine kunder får altid min kompetente rådgivning, som er forankret i min mangeårige erfaring og viden om online markedsføring og websites. Jeg rådgiver og eksekverer på mine kunders opgaver indenfor både SEO, SEM, leadgenererende og awareness kampagner på sociale medier (Facebook, LinkedIn og Instagram) og email marketing.

wayfab - Reklame Bureau - Aarhus

Få en uforpligtende samtale med din wayfab SMV:Digital rådgiver

Spørgsmål til SMV:Digitals rådgivningspulje

Hvad er SMV:Digital?

SMV:Digital er et nationalt tiltag, hvis formål er at få flere små og mellemstore virksomheder til at investere i og implementere løsninger inden for automatisering, digitalisering og e-handel. SMV:Digital har eksisteret siden 2018, og givet støtte til mere en 2000 digitaliseringsprojekter hos små og mellemstore virksomheder i Danmark.

Hvem kan få tilskud fra SMV:Digital?
Du kan få tilskud fra SMV:Digital, hvis du hører til kategorien små og mellemstore virksomheder med dansk CVR-nummer.

Derudover er der et krav om medfinansiering på 50%. Det kan enten ske ved egne arbejdstimer, kontant betaling eller en kombination heraf.

Desuden er der nogle specifikke krav, alt efter hvilket tilskud fra SMV:Digital du søger til din virksomhed. Eksempelvis skal ansøgere til tilskud på 25.000 kr. til privat rådgivning kun have minimum to fuldtidsansatte.

Hvad betyder medfinansiering på 50%?
Det betyder, at du som virksomhed, skal lægge minimum samme værdi som SMV:Digital tilskuddet, enten i kontant betaling, i arbejdstimer eller en kombination af begge.
Hvad kan jeg bruge et tilskud fra SMV:Digital til?
Det afhænger af hvilken SMV:Digital-pulje, du søger, men stort set alt der har noget med digitalisering at gøre. Det skyldes, at du eksempelvis både kan søge tilskud til digital rådgivning, investering i ny hjemmeside eller undervisning i SEO. Bare det er inden for digital omstilling, e-handel, automatisering eller digital sikkerhed.
Hvornår skal jeg søge SMV:Digital-midler?

Deadlinen afhænger af, hvilken pulje du søger. Du kan se de aktuelle puljer her.

Kan jeg få tilskud fra SMV:Digital flere gange?
Det kommer an på, hvilke SMV:Digital-midler du har modtaget før ansøgningstidspunktet, og hvor stor summen af de midler er på daværende tidspunkt. Men der er mulighed for at søge forskellige SMV:Digital-puljer på samme tid. Kombinationen kommer dog an på, hvilke puljer du søger.
Hvilken SMV:Digital rådgiver passer til min virksomhed?
Det afhænger af dit projekt. Både vores kommunikationsspecialist Maria, vores webudvikler Maia og vores Partner og projektleder Susanne er alle godkendte SMV:Digital rådgivere. Giv os et kald på 6026 1830, så guider vi dig til, hvilken SMV:Digital rådgiver der passer bedst til dit projekt.
Hvornår får jeg udbetalt mit SMV:Digital tilskud?
SMV:Digital tilskuddet bliver udbetalt, når dit projekt er i mål og gennemført. Samtidig skal dit lokale erhvervshus have modtaget og godkendt dokumentation for dine tilskudsberettigede udgifter og en faglig afrapportering.
Hvem har I hjulpet?

MuteDesign
Redesign til hjemmeside

Moment Studio
Redesign / webdesign og webudvikling af ny hjemmeside

Ro Polering
Hjulpet med ansøgning
Rådgivning og sparring om markedsføring og online tilstedeværelse

Findes der andre SMV:Digital-puljer?

Ja. SMV:Digital-puljerne er åbne for ansøgninger på forskellige tidspunkter og flere gange om året, så du skal bare holde dig opdateret. Vi anbefaler, at du holder øje her.