Grafisk design på trykte medier
Hos wayfab sidder vores kyndige, kvalificerede og rutinerede grafiske designer klar til at hjælpe dig og din virksomhed, så du får en æstetisk og knivskarp grafisk profil til trykte medier.
Kontakt os for mere information – vi glæder os til at snakke med dig!
Design af magasiner og tidsskrifter
Udover et interessant indhold, er en af de absolutte grundsøjler i et succesfuldt magasin/tidsskrift selve designet. Det skal være indbydende, have kontinuitet i udtryk og udseende og være opstillet på meningsfuld vis.
Indholdet skal præsenteres på bedst mulig vis, og det kan gøres med grafiske greb og virkemidler – sådan vil det også fremstå mere interessant for læseren.
Grafisk design af magasiner og tidsskrifter er en af vores absolutte spidskompetencer, og vi har årelang erfaring. Med passion og fuldt fokus på æstetik og flow kan vi garantere dig, at du får et kompromisløst produkt, der afspejler dig og din virksomhed.
Så ønsker du et magasin, der oser af kvalitet og professionalitet, så ta’ fat i os – du vil ikke blive skuffet!
Hvad designer vi?
Mere eller mindre alt som vises online og alt som trykkes offline. Er det lidt difust? Her er en liste, som kan give dig et bedre overblik og indblik i, hvad vi blandt andet kan hjælpe dig med inden for grafisk design.
Magasindesign
Fagblade
Tidsskrifter
CSR-rapporter
Bogomslag
Emballagedesign
Visitkort
Flyers
Brochurer
Postkort
Plakater
Roll-ups
Messestande
Stickers
Udendørs bannerreklame
POS- og udstillingsmateriale
Vi varetager hele produktionsflowet af magasiner – og vi elsker det!
Udover grafisk design af magasiner og tidsskrifter tager vi os også af annoncesalg, tryk og distribution – og vi har mange års erfaring med det.
Ring eller skriv til os uforpligtende for at høre, hvordan vi vil gribe din opgave an.
Et udsnit af de medier vi har lavet
Trykte medier vs. digitale medier
Trykte medier
Et “trykt medie” er en samlebetegnelse for alt, der bærer et påtryk. Det kunne fx være et visitkort, en etikette, en bog, et tidsskrift, etc. – kort sagt: et produkt med tryk.
Man skelner typisk mellem trykte og digitale medier: de trykte er fysisk print, hvorimod de digitale medier er på skærmen.
Internettet er en allestedsnærværende platform, og den bruges af alle brancher – faktisk foregår langt størstedelen af al markedsføring og kommunikation til den brede kundeskare online. Dette betyder dog ikke, at de klassiske trykte reklamemedier ikke er vigtige – tværtimod!
Se blot nogle af fordelene her:
- De tages ofte mere seriøst, end online annoncer og reklamer
- De rammer den ældre målgruppe
- Det er nemt at holde skarpt fokus på marketing i lokalområder
- Dine kunder kan ikke bare klikke på et trykt medie, for at lukke det ned
- … og meget, meget mere!
Digitale medier
Når man markedsfører sig på de digitale medier, hedder det online marketing.
Online marketing er slet og ret al den markedsføring, der foregår online. Der markedsføres via markedsføringskanaler – det være sig medier som Facebook, Instagram og Google – ligesom der ofte figurerer betalte annoncer på hjemmesider.
Når du vælger at markedsføre online, har du et væld af muligheder – mange flere, end hvis du sammenholder med den klassiske markedsføring.
En af de fordele, der vejer tungest er, at du kan målrette dine reklamer til en helt specifik målgruppe. Det kan du, fordi der kan indsamles informationer om forbrugeradfærd, og med disse informationer kan du stille skarpt på lige præcis de kunder, du ønsker at præsentere din virksomhed for.
Hvis du markedsfører klassisk med eksempelvis en reklametavle på en befærdet vej, har du ingen indflydelse på, hvem der kører forbi og ser den – men online har du mulighed for at “omdirigere trafikanterne”, så det er de “rigtige”, der ser forbipasserer. Dette optimerer muligheden for at hverve nye kunder, og optimere chancen for succes.
Hvad laver vi ellers af grafisk design?
Vi går op i at være ordentlige hos wayfab
Hos wayfab sælger vi dig aldrig noget, hvis vi ikke mener, at det er gavnligt for din virksomhed! I mange tilfælde kan det godt betale sig at vælge at markedsføre både online og offline, men generelt gælder det, at en velopbygget hjemmeside og online marketing er grundsøjlen.
Har du en virksomhed, der primært henvender sig til en lokal kundekreds, kan pengen til flyers eller annoncer i lokalaviser være godt givet ud – men ingen virksomheder er ens, og derfor vil det altid være individuelt, hvordan du kommer bedst ud til dine kunder. Har du lyst til en uforpligtende sparring omkring din virksomheds identitet og markedsføring?