Hos wayfab er vi ikke bare specialister i SEO og Google Ads. Vores reklamebureau er faktisk bygget på tanken om at gå skidtet tilbage og skabe brugervenlige WordPress hjemmesider, lækre opsætninger i trykte medier og ikke mindst gafisk design til at understøtte både din hjemmeside og visuelle identitet. Læs videre for at opdage, hvordan vi kan hjælpe dig med grafisk design, WordPress hjemmesider, SEO og Google Ads.
Hjemmesider, grafiskdesign & kommunikation
Reklamebureau i Aarhus – Sådan finder du det rigtige
Et reklamebureau er ikke bare et reklamebureau. Alle har forskellige kompetencer, tilgange og værdier. Når du skal finde det reklamebureau i Aarhus, som passe bedst til din virksomhed og dens behov, kan du sammenligne netop jeres kompetencer, tilgange og værdier for at se, hvor godt et match i er.
Sådan finder du den rigtige skrifttype
Der findes mange forskellige skrifttyper derude, hver med sit eget udtryk. Det kan derfor godt være lidt af en jungle at finde rundt i, når du skal vælge den helt rigtige skrifttype til din virksomhed og dit brand. Vi vil dog forsøge at give dig indblik i junglen og give dig klarhed over, hvordan du finder frem til den helt rigtige.
Brug fire øjne princippet i dit arbejde
Det kan være utrolig svært at se sine egne fejl eller at se sit eget arbejde fra andre vinkler. Derfor er det en god ide at benytte sig af fire øjne princippet, så du kan undgå sjuskefejl og misforståelser i dit arbejde.
Tips og tricks til at skrive aktive tekster
Tror du, at aktive tekster er sådan nogle med animation og grafiske illustrationer, der danser ind over ordene? Så er du kommet til det helt rette sted. For som du nok allerede nu har opdaget, så er der ikke mange ord, der danser i det her blogindlæg. Til gengæld vil vi mægtig gerne fortælle dig om, hvordan de får aktive tekster ved at droppe de passive verber.
Lever trykte medier stadig?
Spørgsmålet om trykte medier og deres eventuelle udløbsdato bliver stillet igen og igen. Vi har haft samtalen mange gange, og hver gang kommer vi frem til: Ja, trykte medier lever stadig. Men med tidens udvikling har de trykte medier også udviklet sig. Hvor de førhen var dagligdag, ses de i dag mere som en luksus.