Opgrader din frisør salon med en responsiv og SEO-optimeret hjemmeside. Skab et unikt design, der tiltrækker og konverterer kunder. Læs vores guide til, hvordan du skiller dig ud online med en effektiv hjemmeside til din frisørsalon!
Hjemmesider, grafiskdesign & kommunikation
Leder du efter et reklamebureau i Aarhus?
Hos wayfab er vi ikke bare specialister i SEO og Google Ads. Vores reklamebureau er faktisk bygget på tanken om at gå skidtet tilbage og skabe brugervenlige WordPress hjemmesider, lækre opsætninger i trykte medier og ikke mindst gafisk design til at understøtte både din hjemmeside og visuelle identitet. Læs videre for at opdage, hvordan vi kan hjælpe dig med grafisk design, WordPress hjemmesider, SEO og Google Ads.
Hvordan SEO-optimerer man selv sin hjemmeside? 10 SEO tips
Hvordan SEO-optimerer man selv sin hjemmeside? 10 SEO tips. wayfabs SEO-team har lavet en liste med de 10 vigtigste elementer når du laver SEO på din egen hjemmeside.
Kommunikativ identitet vs. Visuel identitet
Når vi taler om markedsføring og branding, er der to vigtige begreber, der ofte dukker op: kommunikativ identitet og visuel identitet. Disse to elementer spiller en afgørende rolle i opbygningen af en virksomheds image og påvirker direkte dens succes på markedet. Lad os udforske forskellen mellem dem og forstå, hvorfor begge er så vigtige.
3 vigtige begreber for digital markedsføring
Hos wayfab sørger vi for at gøre det let for dig at forstå og navigere i digital markedsføring, læs mere her om 3 af de vigtigste begreber.
God storytelling er lig med nem markedsføring
Har du nogensinde hørt udtrykket; vi spiser med øjnene? Hvis ikke maden ser lækker ud, får vi højst sandsynligt mindre lyst til at spise den. Samme koncept gælder også markedsføring, og det er derfor sindssygt vigtigt at have den rigtige fortælling om dit brand – nemlig en god storytelling.
Hvorfor bruge AI til at skrive blogposts?
Hos wayfab stræber vi altid efter innovative løsninger, der kan forenkle og forbedre vores kunders kreative rejse. I dag er vi begejstrede for at præsentere dig for AI, der kan revolutionere måden, du skriver blogindlæg på. I denne artikel vil vi dykke ned i AI-verdenen og udforske, hvordan det kan være med til at skabe fremragende blogindhold. Hvem bedre til at skrive et blogopslag om AI end AI selv? Derfor vil de følgende afsnit være skrevet af AI, hvortil vi fra wayfab giver vores bud i konklusionen på, om AI er noget værd, når det kommer til at tekstforfatning.
Vi er godkendte SMV:Digital rådgivere
Vi er godkendte SMV:Digital rådgivere, og du kan derfor trygt regne med, at vi guider dig hele vejen. Vi har styr på processen og ved, hvordan du bedst muligt opnår dine ambitioner for digitalisering, så din virksomhed er klar til fremtiden.
Tekstforfatning A – Z
Vi giver dig her råd om tekstforfatning fra A-Z. Det handler nemlig om meget andet end blot at skrive en tekst. For sådan nogle kommunikationsspecialister, som vi har hos wayfab, er tekstopgaver fede opgaver.
3 tips til at få styr på din grundlæggende SEO
Det der virkede i går, virker måske ikke i morgen. Man skal hele tiden være up to date, også på sin hjemmeside. Ellers risikerer du at blive overhalet indenom. Er løsningen et redesign? Synes du, at SEO er ret teknisk? Og ved du ikke, hvor du skal starte? Vi giver dig her 3 tips til at få styr på din hjemmesides grundlæggende SEO.
Bliv klar til forårets tilskudspuljer
Er du klar til at SMV:Digitals tilskudspuljer for foråret åbner? Eller skal wayfab hjælpe dig? Når forårets tilskudspuljer åbner, skal du have din ansøgning klar. Det betyder, at du skal være klar over, hvad du søger tilskud til, og hvad dine vækstambitioner er. wayfab hjælper dig gerne med at få et overblik og planlægge dit forløb, så du får mest muligt ud af det.
Reklamebureau i Aarhus – Sådan finder du det rigtige
Et reklamebureau er ikke bare et reklamebureau. Alle har forskellige kompetencer, tilgange og værdier. Når du skal finde det reklamebureau i Aarhus, som passe bedst til din virksomhed og dens behov, kan du sammenligne netop jeres kompetencer, tilgange og værdier for at se, hvor godt et match i er.
Hvilke farver skal jeg vælge?
Farver påvirker os mennesker, også mere end vi lige går og tror. Vores hverdag er fyldt med farvepsykologi, som er blevet tillært i løbet af livet. Der vækkes følelser i os, når farver er i spil, og som oftest skal bestemte ting have en bestemt farve for at “passe ind” i det, vi kender. Derfor skal du nøje overveje, hvilke farver du vælger.
Storytelling – Sådan får du andre til at huske dit brand
Har du nogensinde fået fortalt en god historie? Sådan en du har fortalt videre, eller i hvert fald aldrig glemt, fordi den var så god, spændende eller sød? Måske der dukker en historie op hos dig i det, at du læser med her. Historier hænger nemlig fast, og de fortælles videre. Netop derfor er storytelling en vigtig del af dit brand.
SMV:Digital – Få tilskud til digital vækst
Går du med en drøm om at vækste din virksomhed digitalt, så har du måske hørt, at du hos SMV:Digital kan søge om tilskud til digital vækst på op til 100.000 kr. Hvis ikke, så lad os præsentere dig for en fantastisk mulighed.
Derfor er en onepager nok for dig og din virksomhed
Klar, parat, kom online i en fart. Med en onepager kommer du hurtigt ud over stepperne og bliver synlig online. Slut med at gå glip af potentielle kunder og indtjening, fordi du ikke “eksisterer” på det store internet.
Brug fire øjne princippet i dit arbejde
Det kan være utrolig svært at se sine egne fejl eller at se sit eget arbejde fra andre vinkler. Derfor er det en god ide at benytte sig af fire øjne princippet, så du kan undgå sjuskefejl og misforståelser i dit arbejde.
Tips og tricks til at skrive aktive tekster
Tror du, at aktive tekster er sådan nogle med animation og grafiske illustrationer, der danser ind over ordene? Så er du kommet til det helt rette sted. For som du nok allerede nu har opdaget, så er der ikke mange ord, der danser i det her blogindlæg. Til gengæld vil vi mægtig gerne fortælle dig om, hvordan de får aktive tekster ved at droppe de passive verber.
Ny hjemmeside overvejelser – Det skal du overveje, inden du går i gang
En ny hjemmeside kræver overvejelser, og det kan til tider virke uoverskueligt at skulle tage stilling til så mange spørgsmål på én gang. Det er derfor en god ide at forberede dig, inden du går i gang. Så har du en idé om, hvad slutresultatet skal være, og hvor omfattende processen bliver.
Hos wayfab har vi mange års erfaring med udvikling og optimering af hjemmesider. Og vi ved, at hvis du skal have en ny hjemmeside, så kan der være mange nye ting at forholde sig til, alt efter hvor kompleks og udvidet hjemmesiden skal være. Vi vil derfor gerne give dig en god start og her fortælle dig, hvad du skal tænke over, inden du skal have en ny hjemmeside.
Tekstforfatning: Sådan skriver du levende tekster med tillægsord
Tekster er som planter, de er flottest, når de er i live, og knap så flotte når de er døde. Hvis du vander dem, plejer dem, og giver dem lidt kærlighed, så gror de. Hvis du tror, at de vokser af sig selv, så tager du grueligt fejl. Derfor vil vi nu give vores tips til, hvordan du får dine tekster til at blive lige så flotte som frodige planter.
Kom i gang med din virksomheds blog
“Hey bloggen!” Er ikke kun et fænomen, som eksisterer på internettet for influencere. Det er så meget mere end det. Du kan bruge en blog til at dele ud af din viden, vise dine kompetencer, styrke din SEO, trække trafik til din hjemmeside og skabe forbindelse til dine sociale medier.
Tone-of-voice: Hvilken lyd har din virksomhed?
Alt, hvad du kommunikerer som virksomhed, har en lyd. Lyden er ikke bare en lyd, den er mere end det. Den kan være larmende, høflig, uformel, distanceret, humoristisk eller noget helt sjette. Det vigtigste er, at du har taget stilling til din virksomheds lyd, jeres tone-of-voice.
Har du prøvet digital markedsføring på klippekort?
Anne-Dorthe Bertelsen er stifter og ejer af humanum. Hun kom til wayfab tilbage i april måned med ønsket om at synliggøre sin uddannelsesvirksomhed gennem digital markedsføring. Hos wayfab kan du få hjælp til diverse opgaver og benytte alle vores kompetencerne med et klippekort. Det giver dig mulighed for at få en løsning tilpasset lige præcis din virksomhed.
Sådan skaber du en visuel identitet for din virksomhed
Visuel identitet, brand identity eller grafisk identitet. Kært barn har mange navne, men det gør ikke begrebet mindre vigtigt. Vi vil derfor forklare, hvad du skal vide om visuel identitet.
Derfor er et redesign af din hjemmeside en god investering
Det der virkede i går, virker måske ikke i morgen. Du skal hele tiden være up to date, også på sin hjemmeside. Ellers risikerer du at blive overhalet indenom. Er løsningen et redesign? Vi giver vores bud her.