Et reklamebureau er ikke bare et reklamebureau. Alle har forskellige kompetencer, tilgange og værdier. Når du skal finde det reklamebureau i Aarhus, som passe bedst til din virksomhed og dens behov, kan du sammenligne netop jeres kompetencer, tilgange og værdier for at se, hvor godt et match i er.
[read_meter]
Kompetencer
Kompetencer handler om de værktøjer og ressourcer samt den viden, du har, og som et reklamebureau i Aarhus har. Hvis du har en skarp tekstforfatter på kontoret, er det ikke et nødvendigt krav, at bureauet også skal have en tekstforfatter. Så har du måske mere brug for en grafisk designer til at klare det visuelle eller en webudvikler til at sætte teksterne rigtigt op på jeres hjemmeside. Er du derimod træt af at bruge tid på kommaer, nutids-r og tegnsætning, så er det vigtigt, at bureauet har en dygtig tekstforfatter ansat.
Du skal altså finde ud af, hvilke kompetencer der findes i din virksomhed, og hvilke du skal finde hos et reklamebureau i Aarhus. Derudover skal du selvfølgelig også kigge på dine medarbejders ressourcer og tid. Selvom du har en tekstforfatter ansat, så er det ikke sikkert, at vedkommende har tiden eller ressourcerne til at tage sig af alle opgaverne. Hvis vedkommende står for den interne kommunikation, og har specialiseret sig heri, så er det ikke nødvendigvis sikkert, at vedkommende har styr på den eksterne kommunikation på eksempelvis sociale medier.
Find derfor et bureau, der matcher din virksomheds kompetencer, så du kan få mest muligt ud af et samarbejde.
Tilgange
Der er stor forskel på, hvilke tilgange forskellige virksomheder arbejder ud fra. Nogle arbejder med hierarki og lange kommunikationsveje, mens andre arbejder med flad struktur, hvor alle er beslutningstagere. Nogle har indtjening som det vigtigste, og tager derfor så mange opgaver ind som muligt, og eksekverer hurtigt på alle arbejdsopgaver. Andre har tid og kvalitet som det vigtigste, og tager derfor færre opgaver ind, så der er mere tid til hver enkelt opgaver. Og for nogle er det noget helt tredje eller en blanding af lidt af det hele.
Det vigtigste er bare, at du finder det reklamebureau i Aarhus, som har den tilgang, der passer til dig og din arbejdsstil. Ellers risikerer du, at der kan opstå disharmoni i samarbejdet, når forventninger ikke bliver opfyldt, eller ønsker ikke bliver hørt.
Værdier
I tråd med at finde det reklamebureau i Aarhus med den tilgang der matcher din virksomhed, og som har de kompetencer, du efterspørger, er det også en god idé at finde et bureau med samme værdier. Det skyldes, at værdier er grundlæggende for, at mennesker passer sammen. Dermed er værdier også grundstenene for et godt samarbejde, hvis I skal have gode forudsætninger og undgå misforståelser.
Hos wayfab lægger vi stor vægt på vores værdier i vores arbejde. Og så vil vi kun samarbejde med dem, der gider os. Det skal være et fedt og udbytterigt samarbejde for begge parter.
Her er noget af det, der har størst betydning i vores arbejde som reklamebureau i Aarhus.
Vi arbejder altid med gennemsigtighed, for som kunde skal du vide, hvad du betaler for.
Vi har hjertet med i alle cases. Vi har nemlig succes, når vores kunder har succes.
Vi møder vores kunder i øjenhøjde, sådan skaber vi det gode samarbejde.
Er det nogle værdier, som du og din virksomhed kan nikke genkendende til? Så er vi måske det rette match til et reklamebureau i Aarhus for jer.
Vi kan fortælle, at vi har kompetencer inden for:
- Hjemmesider
- Webudvikling
- Grafisk design
- Logo design
- Visuelle identiteter
- Tekstforfatning
- Google Ads
- Sociale medier
- Og meget andet du finder her.
Kan du sætte kryds ved nogle af de kompetencer, du søger?
Og så arbejder vi ud fra en flad struktur, hvor du som udgangspunkt altid er i snak med en beslutningstager. Du kan se meget om, hvem vi er på vores Instagram og LinkedIn.
Lyder det som et match for dig?
Vi vil i hvert fald elske at høre om jeres produkter eller ydelser, og hvordan vi kan hjælpe jer med at nå jeres fulde potentiale – Om det så er online eller offline.
Giv os et kald på 6026 1830 eller kontakt os via formularen nedenfor, så giver vi en kop kaffe, mens I fortæller, hvad jeres udfordringer/drømme/ønsker/mål er.